Bransjen forenes igjen: Med innovasjon og inspirasjon som fokus
The Inspired Home Show i Chicago gir internasjonale innkjøpere og agenter en unik mulighet til å utforske bransjen og oppdage nye muligheter.
Med en fornyet interesse for boligdesign og interiør i 2022, vil det være kritisk viktig for kjøpere fra detaljhandelen å differensiere sine produkter ved å finne nye kolleksjoner og merkevarer som også kan skape glede og tiltrekke seg kunder i fremtiden.
Det vil også være viktig for innkjøpere å finne nye virksomheter å samarbeide med for å differensiere sine leveranser, noe som har blitt ganske tydelig i forbindelse med innkjøps- og shipping-utfordringene som næringen står overfor akkurat nå.
Når The Inspired Home Show kommer tilbake på McCormick Place i Chicago fra 17-20. mars vil det være masse merkevarer og produkter, trender og ideer som kan spille en rolle for å differensiere sortimentet i butikkene.
Messen vil romme produkter fra alle kategorier innenfor hjemmet, og de siste innovasjonene vil bli presentert for markedet av over 1600 utstillere med mer enn 250 nye bedrifter og tusenvis av nye produkter.
På messen vil det i tillegg til de mange nye produktene være foredrag, spesialutstillinger og nettverksbygging. Foredragsholderne vil bl.a. være Lee Eisemann fra Pantone, som forteller om de siste fargetrendene, Tom Mirabile, som stoler på forbrukerlivsstilstrender så vel som på bransjens forfatning akkurat nå.
Under messen vil man kunne se farge- og forbrukertrender, nye tekniske produkter og detaljhandel-innovasjoner. Blant annet kan man se hvordan eksperter forventer at fremtidens butikker skal se ut.
Forhåndsvisning av Healthy @Home Trending Today. Her vil 60 utstillere med produkter som fokuserer på det sunne hjemmet, en sunn sjel og en sunn kropp finnes.
Utstillernes tilnærming spenner over hvordan vi fysisk kan rengjøre hjemmet og organisere hjemmemiljøet for trygg matlaging, til bærekraftige boligprodukter som ikke etterlater seg farlig avfall og produkter som kan senke stressnivået vårt og sikre en generell trivsel.
Discover Design Gallery. Her kan besøkende se unike produkter som definerer hjemmet. Discover Design Expo presenterer avanserte designkonsepter fra ulike produktkategorier og fra hele verden.
Inventor’s Corner. En paviljong hvor 60 oppfinnere viser frem sine nyeste produkter. Her kan du snakke med utviklerne selv, og finne ut av hva som motiverer kreativiteten.
IHA Market Watch. En utstilling av produkter som illustrerer de fem viktigste forbruker-livsstilstrendene som former hva og hvor hjemmeprodukter vil bli kjøpt de neste 18-24 månedene.
Ny produktutstilling / Global Innovation Award for produktdesign. New Product-utstillingen er lokalisert i Buyers Clubs i hvert utstillingsbygg, og presenterer nye produkter fra messen. gia for Product Design-utstillingen er et must-see. Fokuset er på den alle siste og nye utviklingen samt banebrytende innovasjoner, som alle er finalister i gia Awards.
Det er sikkert og trygt
The Inspired Home Show samarbeider med Epistemix, et datavitenskapsselskap som har bygget datamodeller for å hjelpe myndigheter, byer, helsevesen og messeindustrien med å identifisere risiko forbundet med Covid-19-hendelser.
¬–Helse og sikkerhet er av største betydning for IHA, og vi vil at besøkende, utstillere, ansatte og byen Chicago skal føle seg trygge på at vi tar alle nødvendige forholdsregler. Ved å samarbeide med Epistemix og ved å bruke deres forutsigelser kan vi identifisere risikoen og sørge for at alle har en trygg messe, sier Derek Miller, IHA president & CEO, og han understreker at vi kontinuerlig vil holde et tett øye med utviklingen av Covid 19 og ta de nødvendige forholdsregler.
For mer informasjon og gratis påmelding til messen, besøk TheInspiredHomeShow.com