13.10.2021  |  Business  |  Bransjenytt

Camilla Hagen Sørli -satser på videre utdannelse

–Selv om verden endrer seg raskt rundt oss, trenger ikke vår evne til å forstå alt bevege seg like fort. For bedre å navigere i denne tiden, både i dag og i morgen, har jeg begitt meg ut på en lærerik reise med TRIUM Global Executive MBA som tar meg fra The London School of Economics and Political Science (LSE) til NYU Stern School of Business og HEC Paris MBA, sammen med toppledere fra hele verden de neste to årene (deltid). Jeg er glad for å bruke hva jeg lærer i den videre utviklingen av Canica AS, forteller Camilla Hagen Sørli på Linkedin.

Hun er eier i Canica, et investeringsselskap som i hovedsak opererer innenfor merkevare, handel og eiendom. Hun er styreleder i Jernia og The Well, i tillegg til å inneha styreverv i Kremmerhuset, Voss Vind og Canica.

–Etter fire utrolige år i Orkla Group, de fleste av dem som markedssjef i Pierre Robert Group, føler jeg meg virkelig takknemlig for tilliten og mulighetene som ble gitt gjennom disse årene med mine inspirerende kolleger. Jeg gleder meg til å fortsette arbeidet innen forbruksvarer og retail hos Canica, som nestleder i Jernia AS, og å sette agendaen for en mer bærekraftig detaljhandel. Canica har dristige ambisjoner med våre porteføljeselskaper og den generelle utviklingen av å være en del av løsningen for en bedre fremtid, fortsetter hun.

–Nå er jeg ferdig med den første modulen TRIUM MBA ved LSE London. "Utdanning er det mektigste våpenet du kan bruke til å forandre verden" Nelson Mandela, avrunder Camilla Hagen Sørli avbildet foran House of Lords.

Camilla har fra tidligere BA fra Kings College London og en MA fra Universitetet i Oslo, samt executive studier fra BI Oslo og Harvard University. Hun sitter i styret i tankesmien Civita, har diverse andre sosiale engasjement og leder Canicas Stiftelse som har fokus på medisinsk forskning, helse og utdannelse.

Mere fra Designbase.no - Forum for design- og interiør­bransjen

Designbase.no - Forum for design- og interiør­bransjen

www.designbase.no

Designbases medieunivers er for alle som arbeider profesjonelt i interiør- og design­bransjen. Vi berører emner som trender, tendenser i detaljhandelen, ledelse og produktorientering. Formålet er å gi leseren inspirasjon og konkrete verktøy til å kunne optimere sin virksomhet og ta de riktige beslutninger som gjør bedriften konkurransedyktig. Den redaksjonelle målsetning er via spennende og in…

Se profil  

  Designbase.no dk anvender cookies som vi bruker til å huske dine innstillinger og statistikk m.m. Når du fortsetter med å bruke nettsiden, aksepteres vår nye cookie- og persondatapolitikk. Les mer