Det store Vårnummer 2021

Korona pandemien stopper ikke design- og interiørbransjen. Leverandørene har stadig masse spennende nyheter som skal presenteres for detaljhandlerne. Men det kan være en utfordring for mange messer er avlyst. Derfor dedikerer Designbase sitt mars-nummer til nettopp å presentere de nyheter som skal drive bransjen i den kommende sesong.

Bli med i Designbase universet og det store Vårnummer 2021

Book annonsering hos Hans Snestrup, tlf. +45 2258 6000 eller hs@horisontgruppen.dk og send gjerne inn redaksjonelt materiale, det vil si en kortere tekst samt foto i høy oppløsning, til gb@horisontgruppen.dk. Tidsfrist for innsendt redaksjonelt materiale er mandag 8. mars 2021.

Det er nå alle de spennende, overraskende, vakre, dekorative og funksjonelle nyheter skal presenteres for detaljhandelens innkjøpere i design- og interiørbransjen. Dessverre er mange messer avlyst, og det gjør det vanskeligere for bransjen å få et overblikk over de nye designproduktene som skal være med på å drive detaljhandelen – fysisk og online – i den kommende tid. Derfor dedikerer vi Designbase i mars til nettopp å være bransjens talerør, når det gjelder nyheter til sommeren 2021. Vi skaper med andre ord et ”messe”-nummer, og alle bransjens aktører er velkomne til å sende inn sesongens nyheter til presentasjon.


Design- og interiørbransjen klarer seg faktisk noenlunde bra i denne harde koronatid i forhold til mange andre bransjer. Salget av nye boliger; hus og leiligheter samt sommerhus har steget markant i 2020. Vi etablerer hjemmekontorer som skal innredes, og ikke nok med det; vi oppholder oss i våre hjem 24/7. Det betyr at vi i høy grad får øynene opp for nye puter, nye lysestaker eller et nytt servise i stedet for det gamle slitte.


Samtidig har mange i kraft av oppsparte feriepenger,faktisk flere penger mellom hendene til forbruk enn vanlig. Ikke minst i disse tider hvor korona pandemien setter en effektiv stopper for feriereiser til utlandet.


Herutover er den danske design- og interiørbransjen generelt riktig gode på salg på nettet, og også det har vært en medvirkende faktor i forhold til å redde salget av design- og interiørprodukter. For i kraft av restriksjoner og nedstengninger av de fysiske detaljbutikkene, har nettsalget eksplodert det siste året og det gjelder også for boligbransjen.
Derfor er det nå viktigere enn noensinne å få nyhetene ut i butikkene. Å få vist forbrukerne de nye tendenser og de nye produkter og inspirere dem til kjøp, så bransjen også fremover og etter korona kan trives.

Relatert innhold

15.11.2024Designbase.no

Funksjonelle kontrakttekstiler på Heimtextil

14.11.2024Designbase.no

Mummi fyller 80 år!

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Home of Consumer Goods tilbyr et nytt merkeområde i 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Fokus på design! Nytt merkeområde på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Christmasworld Trends 25+: Søkelys på ansvar, fellesskapsfølelse og optimisme

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Creativeworld Trends 2025: Turer fulle av inspirasjon

23.10.2024Witt A/S

Sponseret

Innovativ komfort og design for de minste – MEMBANTU presenterer tre nyheter:

10.10.2024Designbase.no

imm cologne 2025 er kansellert

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023