15.02.2021  |  Dining  |  Mat

En liten nyhet med stor betydning fra BITZ

Innhold fra partner Hva er dette?

Med designet av det populære steintøyserviset Gastro tok Christian Bitz i sin tid utgangspunkt i sin medisinske kunnskap.

Nå lanserer BITZ et lite tillegg som har stor betydning: En mindre tallerken som forenkler ernæringsekspertens mål med Gastro-serien, nemlig å gjøre det enklere få kontroll over porsjonsstørrelsene – og dermed helsen. 

BITZ startet med steintøyserviset Gastro. I dag inneholder merkets sortiment mange andre ting i tillegg til det klassiske serviset, men det betyr ikke at arbeidet med Gastro er lagt på hyllen. Tvert imot utvikler BITZ løpende nye Gastro-produkter som du kan plukke ned fra hyllene og innføre i en litt sunnere hverdag. Ett eksempel er den lille, nye tallerkenen med det store potensialet.

En fest for alle de fem sansene

Å spise fra en tallerken med litt mindre overflate vil for de fleste ha en god psykologisk effekt – og få dem til å spise litt mindre. Helt enkelt fordi porsjonene ser større ut enn på en mindre tallerken.

Men ting trenger ikke å være kjedelige bare fordi de er sunne. Det er BITZ og Gastro-serviset et fargerikt eksempel på. De stilrene tallerkenene har sprudlende farger og flott, blank glasur – og de er en fest for alle fem sanser.

Kombiner fritt

Med sin enkle og elegante design presenterer Gastro-tallerkenene samtidig maten du serverer, på best mulig måte. Den nye tallerkenstørrelsen åpner for enda mer allsidig bruk av serviset, og forbrukeren kan kombinere både farger og størrelser helt fritt.

Den nye Gastro-tallerkenen er 17 cm i diameter, og den finnes i ni forskjellige fargekombinasjoner: Cream/cream, Grey/cream, Black/amber, Black/lilac, Grey/light pink, Grey/light blue, Grey/grey, Black/dark blue, Black/green. Alle skapt for å gjøre hverdagen til en fest og sette farge på hverdagsmaten.

Mere fra F&H of Scandinavia A/S

F&H of Scandinavia A/S

www.fh-as.dk

F&H Group A/S er Skandinavias ledende brandhouse innen «Kitchen Living Dining» til detaljhandel, dagligvare og B2C. Sortimentet på cirka 12 000 varer er fordelt på mer enn 40 sterke varemerker – flere av den selveid.  Konsernets hovedkontor ligger i Danmark, og det har datterselskaper i Norge, Sverige, Finland, Tyskland og Kina. Totalt er det mer enn 350 m…

Se profil  

  Designbase.no dk anvender cookies som vi bruker til å huske dine innstillinger og statistikk m.m. Når du fortsetter med å bruke nettsiden, aksepteres vår nye cookie- og persondatapolitikk. Les mer