GROHE deltok på høstens store designerfest – en storsatsning fremover

Pressebilde.

Designers’ Saturday gikk av stabelen den 10. september, hvor hele 170 varemerker fordelt på 14 ulike adresser i Oslo viste seg frem. Blant store interiør- og designernavn som Menu, Ferm Living, FagFlis, String, Plesner Patterns og Eilersen, var sanitærprodusenten, GROHE, å finne på designerfesten med et felles showroom. Som en del av årets tema Change under Designers' Saturday, ønsker GROHE å være en del av utviklingen som skjer i alle ledd i bransjen.
– Vi er stolte av å nok et år kunne representere både GROHE og bransjen på en prestisjefylt arena som Designers’ Saturday. Som en leverandør av komplette baderoms- og kjøkkenløsninger, synes vi det er viktig å være til stede på ulike arenaer, og møte både arkitekter og folk fra prosjekt- og VVS bransjen. Det er på denne måten vi kan fortsette å utvikle oss, både hva gjelder innovasjon og design, sier Anne Øiseth, Country Manager i GROHE.
Under årets Designers' Saturday viste GROHE frem sine slitesterke farger i en utstilling laget i samarbeid med Plesner Patterns og FagFlis. I tillegg kunne de besøkende se og føle på en av GROHEs 3D-printede kraner i metall. Den imponerende 3D-kranen, Allure Brillant Icon 3D, ble først lansert under ISH messen i 2019.

GROHE Norge
GROHE er en av verdens ledende merkevarer innenfor komplette baderomsløsninger og kjøkkensystemer. For å kunne tilby «Pure Freude an Wasser» er hvert produkt fra GROHE basert på de fire kjerneverdiene kvalitet, teknologi, design og bærekraft. GROHE har som mål om å skape livsforbedrende, intelligente og bærekraftige løsninger som tilføyer merverdi for kunden. Med design- og utviklingsavdelingene godt forankret i Tyskland, kan GROHE sine produkter bære kvalitetsstempelet "Made in Germany", som ytterligere styrker kundenes tillit til merkevaren. Siden april 2020 har merkevaren hatt en CO2-nøytral produksjon over hele verden. GROHE har selv også satt seg et mål om å bruke plastfri produktemballasje innen 2021.

I løpet av de siste ti årene har GROHE vunnet mer enn 460 design- og innovasjonspriser, i tillegg til flere topprangeringer som «Tysklands mest bærekraftige større selskap». GROHE var den første leverandøren i VVS-bransjen til å vinne CSR-prisen som gis ut av den tyske regjeringen, og har blitt omtalt som en av "topp 50 bedrifter som endrer verden" av det anerkjente Fortune® magasinet.

Relatert innhold

18.04.2024Designbase.no

Rosendahl Design Group oppnår B Corp-sertifisering

17.04.2024Designbase.no

Nytt AI-verktøy kan utstyre forbrukere med IKEA-møbler

08.04.2024Global Design Partner

Sponseret

Fra resirkulert plast til slitesterke og multifunksjonelle produkter

05.04.2024Designbase.no

BoConcept får en internasjonal toppprofil

04.04.2024Witt A/S

Sponseret

iRobot introduserer ny prisvennlig 2-i-1 basisrobot: Roomba Combo Essential

26.03.2024Designbase.no

Iittala avduker ny logo og font

25.03.2024Designbase.no

Se opp for den franske antiavfallsloven

22.03.2024Designbase.no

EuroCIS 2024 ble avsluttet

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023