11.01.2022  |  Business  |  Bad

GROHE henter ny Key Account Manager for arkitekter og designere

Jorunn Tharaldsen blir Key Account Manager for Architects & Designers i GROHE.

ROHE kickstarter 2022 med å styrke sin posisjon inn mot prosjektmarkedet, med ansettelsen av Jorunn Tharaldsen. Anne Øiseth, Country Manager i GROHE og Leader Norway i LIXIL EMENA, er svært fornøyd med ansettelsen:

– Det er ingen tvil om at sanitærbransjen stiller stadig større krav til bærekraft, design og innovasjon i alle ledd. Vi er derfor svært tilfredse med å få en så fremoverlent og dyktig medarbeider som Jorunn med på laget. Jeg er overbevist om at dette vil bidra til å styrke GROHEs posisjon mot prosjektmarkedet - og da spesielt mot arkitekter og designere.

Jorunn Tharaldsen bringer til bordet en betydelig erfaring innen interiør og design. Siden 2017 har Tharaldsen jobbet som trendanalytiker i Modena Gruppen, og har hatt verv i Norsk Byggkeramikkforening. Arbeidet har rettet seg mot det beskrivende ledd og sluttbruker, samt faglig pressestoff. Modena har i en årrekke samarbeidet med GROHE på ulike interiørprosjekter.

– Med mange om beinet i sanitærbransjen, tror jeg det blir enda viktigere å posisjonere seg mot arkitekter og designere i årene som kommer. Det er derfor utrolig stas å bli en del av GROHE som markedsledende aktør globalt, og med sine mange talentfulle kolleger, sier hun, og fortsetter:

– Det er en økende etterspørsel etter særegne materialer og løsninger, og forståelse for god design, funksjon og materialvalg blir mer viktig.  Jeg gleder meg til å ta fatt på nye og spennende oppgaver, avslutter Tharaldsen.

Tharaldsen har tilbrakt store deler av sitt yrkesliv som interiørfotograf og skribent. Sammen med Maria Horgen, ga hun ut boken «Dusty - tidløse fargevalg» i 2018.

Mere fra Designbase.no - Forum for design- og interiør­bransjen

Designbase.no - Forum for design- og interiør­bransjen

www.designbase.no

Designbases medieunivers er for alle som arbeider profesjonelt i interiør- og design­bransjen. Vi berører emner som trender, tendenser i detaljhandelen, ledelse og produktorientering. Formålet er å gi leseren inspirasjon og konkrete verktøy til å kunne optimere sin virksomhet og ta de riktige beslutninger som gjør bedriften konkurransedyktig. Den redaksjonelle målsetning er via spennende og in…

Se profil  

  Designbase.no dk anvender cookies som vi bruker til å huske dine innstillinger og statistikk m.m. Når du fortsetter med å bruke nettsiden, aksepteres vår nye cookie- og persondatapolitikk. Les mer