Jacob Jensen er klar for markedet

Jacob Jensen presenterte relanseringen av merket under 3daysofdesign. Nå er vi virkelig klare for å få produktene ut og leve blant forbrukerne.

Thomas Bennedsen og Michael Bruun på Jacob Jensen-standen på Ambiente. Foto: Pia Finne

På F&Hs stand på Ambiente hadde Jacob Jensen fått en fremtredende og fremhevet posisjon, og dermed lød startsignalet om at merkevaren virkelig var klar for lansering på markedet.

Naturen er samlingspunktet i samlingen, og fargene er nøye utvalgt. Dette gjelder blant annet: røykvarslerne, som ikke er tradisjonelt hvite, men finnes i nyanser av grønt, blått, kobber og svart.

– Målet vårt er å lage en røykvarsler som ikke bare er et nødvendig onde, men som kan være en del av stilen i hjemmet, sier merkevaresjef Michael Bruun, og håpet er at enda flere vil velge å installere røykvarslere i hjemmet fordi de også er vakre å se på.

Jacob Jensens dobbeltveggede franske presse. Foto: Pia Finne

En annen nyhet på omvisningen på standen er en fransk presse i grønt, dobbeltvegget glass.

«Vi hadde et mål om å løse to problemer; dels rengjøringen og dels det at kaffen typisk blir for fort kald i en fransk presse. Derfor har vi installert en ny funksjon i bunnen av kannen som komprimerer kaffegruten på en tallerken, slik at den enkelt kan fjernes som en hel klump rett i søppelbøtta eller blomsterpotten. Det dobbeltveggede glasset gjør også at kaffen holder seg varm lenger, forklarer Michael.

Admin. Administrerende direktør i Jacob Jensen, Thomas Bennedsen var også tilstede på Jacob Jensen-standen, og han sa at 2025 går med til å promotere merkevaren i forhold til kunder, på SoMe og mye mer, og at de nå har produktene på lager og i pipeline, så alt er klart og oppstilt.

Brødrister og vannkoker, som presentert på standen på Ambiente. Foto: Pia Finne

Han viser også frem både vekkerklokken, som vekker deg med musikk skrevet av to unge danske musikere, og han viser frem brødristeren og vannkokeren. "Vi ønsker å skape produkter som utgjør en forskjell, vi søker å løse hverdagens problemer på en enkel måte, og kundene må ta et bevisst valg." avslutter Thomas Bennedsen.

Relatert innhold

19.02.2025Designbase.no

Milliardinvesteringer i JYSK-butikker skaper positiv kundereaksjon

19.02.2025Designbase.no

Markedsplass, forretningsmotor, optimismedriver

18.02.2025Designbase.no

Future on Stage er en ekte talentinkubator

18.02.2025Designbase.no

TrendSet vellykket

17.02.2025Designbase.no

Jacob Jensen er klar for markedet

14.02.2025Designbase.no

EuroCIS 2025: Fremtiden for detaljhandel under lupen

12.02.2025Vinding et co A/S

Sponseret

Litt om våre materialer og gode råd til levende lys

11.02.2025Designbase.no

Fargerik Formland

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023