BOYHOOD x Mummi

BOYHOOD lanserer et nytt samarbeid med det globale Mummi-merket. Samarbeidet innebærer at Boyhood skal produsere de kjente og kjære Mummifigurene i Boyhoods treunivers.

Boyhood vekker barndomsminner og helter til live med unike og ikoniske trefigurer, og derfor er samarbeidet med Mummi en perfekt match.

Denne høsten lanserer Boyhood dermed en ny kolleksjon med ikoniske samleobjekter fra det ikoniske Mummi-universet. Mummi-kolleksjonen vil bestå av noen av de mest elskede karakterene fra Mummi-universet som Tove Jansson skapte tilbake i 1945.

I første omgang presenteres selve hjertet i Mummi-universet, Mummitrollet. Mummitrollet vil etter hvert få selskap av familie og venner når nytt liv blåses inn i de verdenskjente karakterene i form av moderne trefigurer.

Alle karakterene er skapt i nært samarbeid med Moomin Character Oy Ltd.

–Det er en stor ære å få muligheten til å bringe Mummi-karakterene til live i vårt moderne tredesign, og jeg vil strebe etter å få frem hver karakters elskelige personlighet, sier Jakob Burgsø. Mummitrollet lages i to forskjellige størrelser i massiv eik.

www.boyhood.dk

Relatert innhold

19.02.2025Designbase.no

Milliardinvesteringer i JYSK-butikker skaper positiv kundereaksjon

19.02.2025Designbase.no

Markedsplass, forretningsmotor, optimismedriver

18.02.2025Designbase.no

Future on Stage er en ekte talentinkubator

18.02.2025Designbase.no

TrendSet vellykket

17.02.2025Designbase.no

Jacob Jensen er klar for markedet

14.02.2025Designbase.no

EuroCIS 2025: Fremtiden for detaljhandel under lupen

12.02.2025Vinding et co A/S

Sponseret

Litt om våre materialer og gode råd til levende lys

11.02.2025Designbase.no

Fargerik Formland

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023