Humdakin satser på det japanske markedet
Danske Humdakin vil fremover være tilgjengelig i 40 Slow House-butikker over hele Japan.
Humdakins offisielle lansering i Japan nylig var en stor milepæl for det danske merket. "Og vi er mer enn klare," sier eier og grunnlegger av Humdakin, Camilla Schram.
"Vi ser frem til den nye reisen og er takknemlige for all den positive oppmerksomheten lanseringen allerede har fått," sier hun.
Dagene i Tokyo inkluderte intervjuer, pop-up-butikker, utsolgte workshops og ikke minst møte med den vakre japanske kulturen.
Humdakins oppstart i Slow House-butikken var en stor suksess, og allerede etter den første lanseringsdagen var noen av Humdakin-produktene utsolgt. Slow House eies av Actus, som er den ledende interiørkjeden i Japan med 40 butikker. Actus-butikkene vil hver ha en Humdakin pop-up-butikk før Humdakin permanent blir en del av sortimentet i desember.
I løpet av dagene i Tokyo var Camilla Schram vert for flere arrangementer. En av dem var et "cleaning & flowers"-arrangement. Målet med dette arrangementet var å vise viktigheten av å holde hjemmet rent, samt å vise viktigheten av å gjøre noe bra for seg selv og dekorere hjemmet med ting som gir glede, noe som er en stor del av Humdakins filosofi.
-PF