Tid til Outdoor - få dine nyheter ut til bransjen
Outdoor i boligen har vært på kraftig fremmarsj de siste årene, og tendensen har blitt ytterligere forsterket i korona-tiden hvor restriksjoner har gjort det umulig for oss å være så utadvendte som vi pleier. Det betyr at mange bruker de pengene som de ellers ville ha brukt på Sydenreiser, til å gjøre sin hage, terrasse eller altan et attraktivt sted å oppholde seg.
Bli med i Designbase universet og temaet Outdoor-livet
Book annonsering hos Hans Snestrup, tlf. +45 2258 6000 eller hs@horisontgruppen.dk og send gjerne ideer og tips eller redaksjonelt materiale, det vil si en kortere tekst samt foto i høy oppløsning, til gb@horisontgruppen.dk. Tidsfrist for innsendt redaksjonelt materiale er mandag 8. mars 2021.
Derfor er vi i Designbase nr. 2 klar med et omfattende tema omkring Outdoor-livet. I en tid hvor det er viktigere enn noensinne å få kommunisert sine nyheter ut til bransjens innkjøpere, går vi tett på outdoor-trenden og på hvorfor den har blitt så markant som den er. Vi ser ikke minst på de mange nyheter som er til hagen og altanen.
Trenden byr på lyst til å skape et personlig rom i hagen. Hagen har alltid vært et spesielt sted hvor man trekker seg tilbake og slapper av. Ens eget lille grønne område som ikke minst spiller en stor rolle i denne usikre tiden.
Bærekraft er en trend – også i hagen, og så handler det om at landskapet så vel som hagemøblene og dekorasjonene skal stå så naturlig som mulig.
Griller og outdoor kjøkkener er også en del av trenden. Ikke minst nå hvor mye matlagning foregår hjemme, og hvor matlagning i hagen kan gi en tiltrengt forandring.
Så nye hagemøbler må til, griller, hagebelysning og tilbehør i form av lanterner, duker til utebordene, servise som tåler å stå ute og mye mer.
Det er viktig at butikkene – fysiske så vel som online – inspirerer forbrukerne til å skape uterommet, og derfor er det viktig at innkjøperne får et overblikk over hva markedet og din virksomhet kan tilby.