Tiden reflekteres her
Maison&Objet avduker sine to trendområder: Hva er nytt? i fargene til septembers inspirerende tema TERRA COSMOS
Terra Cosmos gjenspeiler tidens stemning. Med føttene på jorden og hodet i stjernene drømmer vi alle om å rømme fra hverdagen. Ny teknologi åpner for ekstraordinære muligheter, samtidig som de konfronterer oss med vårt ansvar. De to Hva er nytt? trendområder forankrer våre ønsker i virkeligheten ved å levere konkrete løsninger. Få en sniktitt på hvordan ekspertene Elisabeth Leriche og François Delclaux tolker Terra Cosmos basert på sterke interiør- og retailtrender ved hjelp av de nye produktene som presenteres på messen.
Hva er nytt? In Decor av Elizabeth Leriche, Hall 7:
Nye måter å leve, produsere og skape på. Denne sesongens tema, Terra Cosmos, inspirerte Elizabeth Leriche til å lage en kosmisk odyssé midt i stjernene. Paviljongen, som hun ser for seg skal inspirere morgendagens innredning, er inspirert av lyset fra stjernebildene på en dypblå himmel. Ved å kombinere magi og teknologi avslører disse trendene de estetiske påvirkningene som vil generere fremtiden vi ønsker: Materialer, teksturer, volumer, mønstre, fargeoverganger ... Månens grove steiner og sand, den røde jorda på Mars, den lysende aura av solen, metalliske variasjoner. Flere romskiplignende celler vil avsløre galakser av objekter, tilbehør og effekter som inspirerer til dagdrømmer.
Denne oppslukende reisen inviterer deg til å oppdage fem romlige tidskapsler mellom glitrende soler, meteoritter, radikale metalliseringer, luftverdener og månens sanddyner. Disse imaginære verdenene inneholder nye gjenstander, spektakulære møbler og unike, inspirerende kreasjoner.
Hva er nytt? I Retail av François Delclaux, Hall 3 & 4:
Det ultimate strategiske verktøyet for en inspirerende forretningsvirkelighet i alle virksomheter. Et uvurderlig verktøy for å gjøre konseptbutikken eller bedriften din til en adresse du må besøke.
Stilkonsulent François Delclaux hos Hva er nytt? Im retail har ambisjoner om å ta salg til himmelen og utover. Informasjon om salgssted, spotlights, skilting, prioritering av valg, iøynefallende skjermer: Den nøkkelferdige verktøykassen inneholder de nyeste vareløsningene og beste praksis for å få forhandlere i gang.
Umiddelbar ombordstigning: François Delclaux har iscenesatt sin ultimate kurasjon av fremtidige bestselgere, inspirert av sesongens tema, Terra Cosmos. En romatmosfære på vei til Månen, Mars og Neptun. Tre stilistiske øvelser, mellom brutalisme og futurisme, materialitet og teknologi, er fulle av gode ideer når det gjelder å projisere ditt salgssted mot nye grenser.