Et mer maskulint stilikon

Black edition fra Rosti

Pressebilde: Rosti.

«Margrethe»-bollen, det prisbelønte stilikonet som er oppkalt etter dronning Margrethe II av Danmark, har med mer enn 25 millioner solgte eksemplarer på verdensbasis, for lengst etablert seg som et uunnværlig samleobjekt for enhver husholdning! Og denne sesongen har bolleserien fått en maskulin makeover.

Med fokus på klassisk svart introduserer Rosti nå mørke, gjennomsiktige lokk til «Margrethe»-serien, med en design som passer perfekt til høstens kjølighet og som fullender de svarte bollesettene.

De svarte bollene er laget i det karakteristiske kvalitetsmaterialet melamin, som i likhet med resten av serien holder formen og kan vaskes i oppvaskmaskin, og de nye lokkene er praktiske og forlenger levetiden.

Fullend den maskuline stilen med gryteskjeer i svart også.

Relatert innhold

20.01.2025F&H Group AS

Sponseret

Smak av sommer – ett glass om gangen

17.12.2024aida a/s

Sponseret

LIFE IN COLOUR Confetti utvider serien

17.12.2024aida a/s

Sponseret

En kremet og vakker nyhet i LIFE IN COLOUR

11.12.2024Designbase.no

Carlsberg går inn på borddekking

22.11.2024aida a/s

Sponseret

Slik lager du en serviett til en sløyfe

19.11.2024aida a/s

Sponseret

Confetti-partner inspirerer helt til Sør-Korea

14.11.2024Designbase.no

Mummi fyller 80 år!

16.10.2024Witt A/S

Sponseret

Nei takk til PFAS i drikkevannet

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023