Et mer maskulint stilikon

Black edition fra Rosti

Pressebilde: Rosti.

«Margrethe»-bollen, det prisbelønte stilikonet som er oppkalt etter dronning Margrethe II av Danmark, har med mer enn 25 millioner solgte eksemplarer på verdensbasis, for lengst etablert seg som et uunnværlig samleobjekt for enhver husholdning! Og denne sesongen har bolleserien fått en maskulin makeover.

Med fokus på klassisk svart introduserer Rosti nå mørke, gjennomsiktige lokk til «Margrethe»-serien, med en design som passer perfekt til høstens kjølighet og som fullender de svarte bollesettene.

De svarte bollene er laget i det karakteristiske kvalitetsmaterialet melamin, som i likhet med resten av serien holder formen og kan vaskes i oppvaskmaskin, og de nye lokkene er praktiske og forlenger levetiden.

Fullend den maskuline stilen med gryteskjeer i svart også.

Relatert innhold

19.11.2024Designbase.no

Carpets & Rugs vokser

18.11.2024Designbase.no

Paula Gerbase utnevnt til Kreativ Direktør hos Georg Jensen

14.11.2024Designbase.no

Mummi fyller 80 år!

16.10.2024Witt A/S

Sponseret

Nei takk til PFAS i drikkevannet

09.10.2024Designbase.no

En reise mot høyere grad av bærekraft

06.08.2024Designbase.no

Kay Bojesens design for bordet får nytt liv

23.07.2024Designbase.no

Tivoli og Kay Bojesen i nytt samarbeid

05.07.2024Witt A/S

Sponseret

”Den beste pizzaovnen” – nå i en mindre modell

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023