Artikler selskapet er nevnt i
01.07.2025Designbase.no
Hun er en popcornmaskin av ideer
Fra keramikk til tre: The Clay Play skaper nye kreative flagg – og Hamonoya tar dem med til det skandinaviske markedet. Dette frigjør Annemette Klit-Nygaards tid til å konsentrere seg om det kreative. Men stilen vil ikke endre seg: «Jeg lager ting som får folk til å smile, og jeg kan ikke la være å legge til et «hø!» eller et lite skjevt smil», sier hun.
06.08.2024Designbase.no
Kay Bojesens design for bordet får nytt liv
Kay Bojesen og Hamonoya har inngått et samarbeid. Dette gjør at merkevaren kan utvikle seg i større grad og styrke sin posisjon i markedet. For mens Sus Bojesen Rosenqvist fra Kay Bojesen nå kan konsentrere seg om de kreative, B2B-kundene og serveringsmarkedet innen bordtøy, tar Eva Veileborg Hald fra Hamonoya seg av salget til varehandelen.
29.04.2024Designbase.no
Det vakkert dekkede bordet
Det vakkert dekkede bordet er essensielt for design- og interiørbransjen. Det er kjernen i bransjen, og det er her spennende, inspirerende designopplevelser kan skapes i butikkene. Opplevelser som kan gi forbrukere nye ideer til kreative løsninger og spennende kjøp.
18.03.2024Designbase.no
Vi vil samarbeide med ekspertene
Hamonoya har fått flere nye merker i porteføljen, og med dem har du nådd hele veien rundt borddekking og kjøkken. – Alle merkene vi samarbeider med er eksperter på sitt felt, og det er en del av Hamonoyas DNA, sier Eva Veileborg Hald, som står bak Hamonoya. Hun slår fast at det handler om balansen mellom pris, kvalitet og design, men at det sirkulære aspektet også er viktig i bransjen.
Hold deg oppdatert med designbase.no
Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.