–Stasher har vært en enorm suksess for oss siden lanseringen i Norge og en av våre viktigste merkevarer. Innovative produkter av god kvalitet, med en sterk miljøprofil vil alltid være en salgsvinner. I tillegg er Stasher selve referansen i sin kategori, forklarer daglig leder Robin Bahl.
–I forbindelse med messeuken som vi nettopp avsluttet, lanserte vi mange etterlengtede nyheter fra Stasher. Både nye farger og en ny størrelse ble særdeles godt mottatt, fortsetter Bahl.
–Nyhetene har nettopp ankommet vårt lager på Ensjø og vi pakker for harde livet, skyter logistikkansvarlig Christian Holme inn.
–Den nye størrelsen, Pocket, ble ekstremt godt mottatt på messen og tydelig at disse vil bli å finne over det ganske land innen veldig kort tid, sier en fornøyd Bahl.
–I tillegg lanserte vi veldig mange nye farger som også var svært etterlengtet. For våre nettbutikkunder hadde vi også en gladnyhet: Alle nyhetene kommer nemlig nå i homogene forpakninger – noe etterspurt i lang tid. Vi lytter til tilbakemeldingene vi får hele veien og dette vil forenkle vareflyt og logistikk for mange, utdyper Robin Bahl.
–Skulle gjerne snakket om alle de andre spennende nyhetene vi lanserte, men nå må jeg løpe inn på lageret for å pakke varer, avslutter han.
www.brandhub.no