Fokus på design! Nytt merkeområde på Ambiente 2025

«Interior Looks» er det nye høydepunktet hos Ambiente Living: Brand-området åpner tilgang til nye kjøpergrupper for utvalgte møbel- og interiørmerker – med fokus på internasjonal gjestfrihet og kontraktsvirksomhet. Opplev det på Ambiente fra 7. – 11. februar.

"Interior Looks" er det nye høydepunktet på Ambiente Living. Foto: Messe Frankfurt

«Vi lanserer Ambiente 2025 med et eksklusivt designet merkeområde i hall 3.1 for premiumleverandører fra møbel- og interiørdesignsektoren. Målet vårt her er klart: å åpne opp nye forretningspartnerskap og fremme nye kontakter fra hele verden med fokus på vekstområdene gjestfrihet og kontraktsvirksomhet," forklarer Yvonne Engelmann, direktør for Ambiente Living, Giving, Working.
Med bord, stoler, garderober, stoppede møbler, senger, belysning og boligtekstiler dekker du de ulike oppholdsrommene og bruker denne nye plattformen til spennende produktlanseringer.

Interiørmerker perfekt iscenesatt

Handelskjøpere fra hele verden kan forvente en unik blanding i hall 3.1. Som en del av Interior Design-serien drar "Interior Looks" nytte av sin direkte nærhet til Office Design & Solutions-serien med Future of Work-høydepunktet. Fusjonen av moderne livsstil og arbeidsstil vil gi et bredt spekter av målgrupper ideer til løsninger og partnerskap for vellykkede internasjonale forretningsrelasjoner. Ambiente vil være som en one-stop-løsning for gjestfrihets- og kontraktsnæringen. Hall 3.1 skal igjen være et designknutepunkt for interiørdesignere, næringseiendomsaktører og innredning av offentlige rom, moderne arbeidsplasser og internasjonale hotell- og restaurantkjeder.
Steg for steg vil «Interior Looks» utvides til å omfatte flere utvalgte internasjonale møbelmerker, og forsterker dermed Ambiente sitt fokus på design.
Denne ledende internasjonale messen for forbruksvareindustrien vil dermed bli en handels- og nettverksplattform med et spesialisert internasjonalt utvalg av tjenester, husholdningsvarer og kjøkken for interiørkonsepter, møbler, boligtekstiler, belysning og boligdekorasjoner.

Les mer her

Kontraktvirksomhet er et samlingspunkt på Ambiente 2025. Foto: Messe Frankfurt

Denne artikel er del af et tema:

Tema: Tre forbruksvaremesser på en gang

I februar møtes forbrukervareindustrien, designere og mange andre i Frankfurt på Ambiente, Christmasworld og Creativeworld.

Nå med et nytt merkeområde "Interior Looks", som dekker premium møbler og interiørdesignmerker og alt fra å sove, spise og bo til jobb.

For tredje gang arrangeres de tre messene samtidig, og denne gangen også med fokus på gjestfrihet og kontraktsvirksomhet.
 

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Home of Consumer Goods tilbyr et nytt merkeområde i 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Fokus på design! Nytt merkeområde på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Christmasworld Trends 25+: Søkelys på ansvar, fellesskapsfølelse og optimisme

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Creativeworld Trends 2025: Turer fulle av inspirasjon

30.10.2023Dimex ApS

Sponseret

Ambiente – det er aldri det samme

30.10.2023Dimex ApS

Sponseret

Christmasworld 2024 – alt-i-ett-messe

Copyright 2023