Home of Consumer Goods tilbyr et nytt merkeområde i 2025
Alt er sentrert rundt nettverk: trioen Ambiente, Christmasworld og Creativeworld utvider igjen sin posisjon som det globale samlingspunktet for moderne livsstil, sesongdekorasjoner og kreative produkter under paraplyen Home and Consumer Goods fra 7. til 10. februar 2025.
Ambiente: Utvikling av vekstområdene for gjestfrihet og kontraktsvirksomhet
Ambiente legger vekt på internasjonal nettverksbygging innenfor vekstområdet gjestfrihet. Et tydelig høydepunkt er den spesielle presentasjonen av «The Lounge» som et bindeledd mellom gjestfrihet, kontraktsvirksomhet og interiørdesign. I dette grensesnittet presenterer Ambiente det nye merkeområdet "Interior Looks", som dekker premium møbler og interiørdesignmerker og alt fra å sove, spise og bo til jobb.
Meta-temaer som bærekraft, design og livsstil, nytt arbeid, digitalisering og fremtiden for detaljhandel definerer messens spesialprogrammer. De fem akademiene dedikert til temaene Hospitality, Future of Work, Remanexpo, Conzoom Solutions og Creative Academy på Creativeworld tilbyr et vell av ekspertkunnskap om disse emnene. Det blir temadager med spennende tanker om AI, bærekraft og sirkulær økonomi.
Christmasworld: Fokus på festlig belysning, storskala og festdekorasjon
Christmasworld er nok en gang den uovertrufne globale messen for sesong- og festdekorasjoner - etter prinsippet 'Sesongdekorasjoner på sitt beste' - med fokus på sesongdekorasjoner for hele året.
På messefredagen vil en omvisning markere et høydepunkt med mulighet for besøkende til å oppleve de siste trendene innen festbelysning, storskala- og kontraktsdekorasjon, og hvor du samtidig kan utvide nettverket ditt. Målgruppene her er kommersielle sluttbrukere og derfor institusjoner og organisasjoner som kjøpesentre, jernbanestasjoner, dekorasjonsbyråer, flaggskipbutikker, flyplasser, fornøyelses- og fritidsparker, større hotell- og restaurantkjeder og outletsentre.
Høydepunkter på Creativeworld
Creativeworld utvider ytterligere sin posisjon som den internasjonale B2B-bransjens møteplass for hobby-, håndverks- og håndverksartikler og intensiverer nettverksfaktoren, og understreker dermed messens ubestridte posisjon for gjør-det-selv-folket.