Home of Consumer Goods tilbyr et nytt merkeområde i 2025

Alt er sentrert rundt nettverk: trioen Ambiente, Christmasworld og Creativeworld utvider igjen sin posisjon som det globale samlingspunktet for moderne livsstil, sesongdekorasjoner og kreative produkter under paraplyen Home and Consumer Goods fra 7. til 10. februar 2025.

Tre-i-ett-messe 2025. Ambiente, Christmasworld, Creativeworld. Foto: Messe Frankfurt

Ambiente: Utvikling av vekstområdene for gjestfrihet og kontraktsvirksomhet

Ambiente legger vekt på internasjonal nettverksbygging innenfor vekstområdet gjestfrihet. Et tydelig høydepunkt er den spesielle presentasjonen av «The Lounge» som et bindeledd mellom gjestfrihet, kontraktsvirksomhet og interiørdesign. I dette grensesnittet presenterer Ambiente det nye merkeområdet "Interior Looks", som dekker premium møbler og interiørdesignmerker og alt fra å sove, spise og bo til jobb.
Meta-temaer som bærekraft, design og livsstil, nytt arbeid, digitalisering og fremtiden for detaljhandel definerer messens spesialprogrammer. De fem akademiene dedikert til temaene Hospitality, Future of Work, Remanexpo, Conzoom Solutions og Creative Academy på Creativeworld tilbyr et vell av ekspertkunnskap om disse emnene. Det blir temadager med spennende tanker om AI, bærekraft og sirkulær økonomi.

Christmasworld: Fokus på festlig belysning, storskala og festdekorasjon

Christmasworld er nok en gang den uovertrufne globale messen for sesong- og festdekorasjoner - etter prinsippet 'Sesongdekorasjoner på sitt beste' - med fokus på sesongdekorasjoner for hele året.
På messefredagen vil en omvisning markere et høydepunkt med mulighet for besøkende til å oppleve de siste trendene innen festbelysning, storskala- og kontraktsdekorasjon, og hvor du samtidig kan utvide nettverket ditt. Målgruppene her er kommersielle sluttbrukere og derfor institusjoner og organisasjoner som kjøpesentre, jernbanestasjoner, dekorasjonsbyråer, flaggskipbutikker, flyplasser, fornøyelses- og fritidsparker, større hotell- og restaurantkjeder og outletsentre.

Høydepunkter på Creativeworld

Creativeworld utvider ytterligere sin posisjon som den internasjonale B2B-bransjens møteplass for hobby-, håndverks- og håndverksartikler og intensiverer nettverksfaktoren, og understreker dermed messens ubestridte posisjon for gjør-det-selv-folket.

Les mer her

Opplev tre messer på én billett. Foto: Messe Frankfurt

Opplev tre messer på én billett. Foto: Messe Frankfurt

Opplev tre messer på én billett. Foto: Messe Frankfurt

Opplev tre messer på én billett. Foto: Messe Frankfurt

Denne artikel er del af et tema:

Tema: Tre forbruksvaremesser på en gang

I februar møtes forbrukervareindustrien, designere og mange andre i Frankfurt på Ambiente, Christmasworld og Creativeworld.

Nå med et nytt merkeområde "Interior Looks", som dekker premium møbler og interiørdesignmerker og alt fra å sove, spise og bo til jobb.

For tredje gang arrangeres de tre messene samtidig, og denne gangen også med fokus på gjestfrihet og kontraktsvirksomhet.
 

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Home of Consumer Goods tilbyr et nytt merkeområde i 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Fokus på design! Nytt merkeområde på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Christmasworld Trends 25+: Søkelys på ansvar, fellesskapsfølelse og optimisme

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Creativeworld Trends 2025: Turer fulle av inspirasjon

30.10.2023Dimex ApS

Sponseret

Ambiente – det er aldri det samme

30.10.2023Dimex ApS

Sponseret

Christmasworld 2024 – alt-i-ett-messe

Copyright 2023