3daysofdesign: Jacob Jensen er rebranded og retolket

Det ikoniske merket Jacob Jensen presenterer en ny kolleksjon

Thomas Bennedsen, administrerende direktør i Jacob Jensen med den nye kolleksjonen som skal relansere merket. Foto: Pia Finne

Det er med ærefrykt og stor respekt at Jacob Jensen i samarbeid med F&H blir rebranded og omtolket. Det skjer med lanseringen av en kolleksjon med produkter som vi alle bruker mange ganger om dagen. "Og det er helt bevisst, for Jacob Jensen har alltid laget produkter som må brukes". Det fortalte administrerende direktør Thomas Bennedsen da jeg møtte ham under 2daysofdesign, hvor det i F&Hs Kitchen, Living, Dining-butikk på Niels Hemmingsens Gade er satt opp et Jacob Jensen-rom under overskriften Meaningful Moments.

– Produktene er nye design som er skapt i Jacob Jensens ånd, for den personen han var, ville han blitt dypt skuffet om vi bare hadde hentet tidligere design fra arkivene og satt dem i produksjon igjen, sier Thomas Bennedsen, som slår fast at lanseringen allerede er en stor suksess.

"Vi har hatt internasjonale kjøpere og internasjonal presse og influencers i vårt Jacob Jensen-rom, og de var alle veldig begeistret for vår nye kolleksjon, så det er lovende".

Kolleksjonen lanseres i butikk høsten 2024 og våren 2025.

Relatert innhold

05.09.2024Designbase.no

Maison&Objet avslører...

03.09.2024Designbase.no

En ny sirkulær modell for design

24.07.2024Designbase.no

Vi ønsker å heve matlagingsopplevelsen

08.07.2024Brix Design A/S

Sponseret

ION8 Recyclon Flasker

26.06.2024Designbase.no

3daysofdesign: Jacob Jensen er rebranded og retolket

19.06.2024Designbase.no

Ny distribusjonsstrategi hos Microplane

10.06.2024Brix Design A/S

Sponseret

Viktigheten av en skarp kniv på kjøkkenet

27.05.2024Brix Design A/S

Sponseret

Sommerkos På Terrassen

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023