Tema: En verden av velvære
I en verden preget av usikkerhet, kriser og stress, ser forbrukere mer enn noen gang før etter fred og balanse i hverdagen. Velvære og velvære har blitt nøkkelbegreper i denne søken etter indre ro og overskudd. For forhandlere og leverandører av baderoms- og soveromsprodukter er det en betydelig mulighet til å møte etterspørselen ved å tilby produkter som ikke bare pleier kroppen, men også sinnet. Det gjelder velduftende såper, luksuriøse håndklær, bodylotion, deilig sengetøy og ikke minst bærekraftige løsninger som kan skape verdier og tiltrekke seg bevisste forbrukere.
14.10.2024Designbase.no
En verden av velvære
Velvære er mer enn bare et buzzword – det er en sentral del av den moderne forbrukerens livsstil.Det betyr gode muligheter til å tilby produkter som støtter forbrukernes behov for ro, avslapning og mental balanse. Badet og soverommet er to nøkkelområder hvor denne trenden virkelig tar av og hvor etterspørselen etter velværeprodukter er stor
11.10.2024Quilts of Denmark A/S
Sponseret
Temprakon: Nytt utseende og oppgradert komfort
Temprakon-konseptet har fått et løft – både visuelt og produktmessig. Det er imidlertid fortsatt danskproduserte kvalitetsdyner, puter og rullemadrasser med avansert temperaturregulering og luksuriøst dunfyll som er hele kjernen i konseptet.
14.10.2024Society of Lifestyle
Sponseret
House Doctor skaper frirom for ro og velvære
Hvordan skaper du en følelse av velvære i hjemmet med bare noen få grep? Stylist, Anne Møller Wilstrup, gir sitt syn på det her. Som ansvarlig for styling av utstillingsrom for det danske livsstilsmerket House Doctor, er kreative detaljhandelsløsninger vanlig.
14.10.2024Quilts of Denmark A/S
Sponseret
Dansk kvalitet som favner alle
En god natts søvn krever riktig dyne og pute. Med Danske Øer-kolleksjonen handler det imidlertid om mye mer enn bare søvn – det er en investering i velvære og komfort. Kolleksjonen har fokus på kvalitet, miljø og dyrevelferd, og er designet for å gjøre en merkbar forskjell for nattesøvnen og skape en følelse av ro i hverdagen.
14.10.2024Designbase.no
Vakre farger med en bærekraftig designkant
"Vi ønsket å lage noe annerledes, komfortabelt sengetøy som er bra for både mennesker og miljø". Det sier Jan Oliver Booth og Henrik Pedersen, som står bak Homehagen, og de har skapt et merke med et eget, unike uttrykk og en stil som kundene stadig kommer tilbake for. Nå har Homehagen tatt steget inn i B2B-markedet, og målet er å utvide designuniverset
29.07.2024Designbase.no
Æstetisk ansvarlighed
"RE·ESSENCE reflekterer våre verdier – RE·think, RE·spect, RE·duse. Vi mener at vi må tenke nytt på måten vi lever på, ha respekt for oss selv og naturen og redusere CO2-utslippene våre. Men hvis forbrukeren skal adoptere produktet, må det også være vakkert og deilig å bruke». Det sier kvinnene bak det nye danske merket RE·ESSENCE, som er konsentrert håndsåpe
Se flere temaer
se altHold deg oppdatert med designbase.no
Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.