42.000 besøkte årets imm cologne
Et nytt år, enda et imm cologne. Og denne gangen med nettverk i sentrum.
Fra 14. til 18. januar strømmet interiørdesignere fra hele verden nok en gang til imm cologne i Köln.
Rundt 42 000 besøkende fra 129 land brukte det internasjonale handelsarrangementet til å knytte kontakter, øke virksomheten og få inspirasjon.
"Under mottoet "Connecting Communities" har imm cologne spilt en avgjørende rolle i å fremme nettverksbygging i interiørdesignsektoren, sier Gerald Böse, administrerende direktør i Koelnmesse, som står bak imm cologne.
Leo Lübke, styreleder i Association of the German Furniture Industry (VDM), understreket også imm colognes posisjon som et avgjørende ledd i møbelsektoren:
«Spesielt i utfordrende tider gir messen alle bransjedeltakere en sentral forretningsplattform for å presentere nylanseringer, skape nettverk og foreta salg. Og det er nok en gang bevist at i januar genererer Köln utstrakt dekning av bolig- og interiørdesign i hele Tyskland.»
Ved siden av trendene og produktinnovasjonene presentert av de rundt 750 utstillerne, kan messen også presentere en rekke arrangementer – designet for å fremme utveksling mellom messedeltakere.
- HCL