Ambiente endrer formatet for hospitality-segmentet
Og har større fokus på B2B-kjøpere innen serveringsbransjen
Når Ambiente nok en gang ønsker velkommen til en av Europas største forbruksvaremesser, er det med økt fokus på B2B-kjøpere innenfor serveringsbransjen innenfor området Special Interest Hospitality, et spesialområde som appellerer til bedrifter som hoteller, restauranter, catering selskaper og cruiseskip, og som messens ledelse har innkvartert i 2025-utgaven av Ambiente.
Området, tidligere kalt HoReCa, har blitt omdøpt til Special Interest Hospitality.
I området Tabell og Tabellvalg kan du f.eks. besøker merker som Abert, Dibbern, La Rochere og Noritake. I Ambiente Living er interiørdesign representert av merker som blomus, Lambert og Scholtisek.
For første gang vil utstillere fra Office Design & Solutions-området være i Ambiente Working-området. Her kan bedrifter velge spesialløsninger for masseproduserte artikler eller kvalitetsprodukter tilpasset bedriftens individuelle behov.
Mandag 10. februar arrangeres Ambiente sin årlige Hotelier's Day. Det er dagen da beslutningstakere i bransjen er ettertraktet med et skreddersydd program, hvor det blir spesielle presentasjoner av blant annet kjøkkenutstyr og fremtidens rominteriør.
Det tidligere HoReCa Academy er omdøpt til Hospitality Academy, og her kan du oppleve foredrag og foredrag som fokuserer på trender, konsepter, beste praksis og praktiske tips fra anerkjente bransjeeksperter.
Ambiente og Christmasworld finner sted i Frankfurt fra 7.-11. februar 2025.
Creativeworld finner sted på samme sted fra 7.-10 februar 2025.