Emballasjen skal være bærekraftig og delikat

Krav til emballasjen: Bærekraftig og delikat Foto: Ludvigsen.

Emballasjen skal være bærekraftig og delikat

- Emballasje betyr stadig mer, både poser, innpakning og fraktemballasje. Det markerer det lille ekstra i kjøpsopplevelsen og gir kundene den gode følelsen, sier Arne Ludvigsen, salgsansvarlig i Ludvigsen AS.

Ludvigsen AS kan se tilbake på over 65 års virksomhet som engrosfirma.

I 1988 ble firmaet omgjort til AS. Helt siden starten i 1955 har en vesentlig del av virksomheten vært profilerende emballasje, papir, bånd, tape, esker og poser med logotrykk. –Vi har opparbeidet stor erfaring og kontinuitet, og samtidig arbeider vi stadig med fornyelse.

–Ved å følge tett på de europeiske moteimpulser skal vi være din konkurransedyktige norske leverandør av bæreposer og det som hører til for å skape en profilerende innpakning.

Når bæreposen, silkepapir og gavepapiret er utviklet for noe mer enn kun å være emballasje så vil det også koste noe mer. Men det får man mange ganger igjen. Høy kvalitet på bæreposen får totalinntrykket til å stemme for dine kunder; det underbygger varenes kvalitet og butikkens omdømme. Riktig emballasje er en vesentlig del av markedsføringen.

Relatert innhold

18.03.2025Designbase.no

La teknologien jobbe for deg

17.03.2025Designbase.no

Tre dager med innovasjoner og fremtidige teknologier

04.03.2025Global Design Partner

Sponseret

Din drøm, vår lidenskap

26.02.2025Designbase.no

Svekker AI ansattes evne til å tenke kritisk?

24.02.2025Designbase.no

Droppery introduserer Droppery Markets

06.02.2025Designbase.no

Rekordhøye konkursrater i Sverige – men danskene kan glede seg

04.02.2025Designbase.no

Husk menneskelig dømmekraft

28.01.2025Designbase.no

Royal Copenhagen i kreativt samarbeid med HM Dronning Margrethe

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023