Emballasjen skal være bærekraftig og delikat
- Emballasje betyr stadig mer, både poser, innpakning og fraktemballasje. Det markerer det lille ekstra i kjøpsopplevelsen og gir kundene den gode følelsen, sier Arne Ludvigsen, salgsansvarlig i Ludvigsen AS.
Ludvigsen AS kan se tilbake på over 65 års virksomhet som engrosfirma.
I 1988 ble firmaet omgjort til AS. Helt siden starten i 1955 har en vesentlig del av virksomheten vært profilerende emballasje, papir, bånd, tape, esker og poser med logotrykk. –Vi har opparbeidet stor erfaring og kontinuitet, og samtidig arbeider vi stadig med fornyelse.
–Ved å følge tett på de europeiske moteimpulser skal vi være din konkurransedyktige norske leverandør av bæreposer og det som hører til for å skape en profilerende innpakning.
Når bæreposen, silkepapir og gavepapiret er utviklet for noe mer enn kun å være emballasje så vil det også koste noe mer. Men det får man mange ganger igjen. Høy kvalitet på bæreposen får totalinntrykket til å stemme for dine kunder; det underbygger varenes kvalitet og butikkens omdømme. Riktig emballasje er en vesentlig del av markedsføringen.