Möbelmässan Göteborg: Sceneprogram og viktige paneldebatter

For første gang får messen en scene med et spennende program, inkludert paneldebatt, sier Jacob Ryder.

Foto: Möbelmässan Göteborg

Sceneområdet med tilhørende kafé blir et nytt senter ved Möbelmässan, og tanken er at man kan nyte en kopp kaffe eller spise lunsj og samtidig følge med på det som skjer på scenen, sier Jacob Ryder.

På scenen vil det være fokus på fremtiden til bransjen. Utstillere oppfordres til å bestille tid til egne seminarer, og det vil være en paneldiskusjon hvor trendspotting og fremtidsspørsmål til bransjen står på agendaen. Panelet vil bli arrangert i forbindelse med en After Work-mingling som avslutter første messedag.

På denne måten får både utstillere og besøkende mulighet til å være med og lytte.

Flere kjente bransjeaktører inntar scenen under messen. Blant annet. Erika Cederberg, styreleder i Hemljus og administrerende direktør i Watt & Veke, og Johan Sjöstedt, styreleder i PUFF og administrerende direktør i Happynest.

"Vi forventer aktuelle og interessante samtaler, ikke minst om utfordringene hele bransjen står overfor. Det er ingen hemmelighet at vi er inne i en lavkonjunktur som påvirker den skjønnsmessige forbrukerhandelen, som møbelindustrien er en del av", sier George Makdessi, og han er svært positiv til at bedriftene nå får mulighet til å bestille tid til egne seminarer i det rullende sceneprogrammet på messedagene. — Vi håper å få inntrykk fra mange forskjellige kanter, sier han. "At utstillerne nå ikke bare har tilgang til en stand, men også en scene hvor de kan formidle budskapene sine, tilfører messen nytt og rikere innhold. Vi håper at det vil gjøre Möbelmässan Göteborg til en enda mer interessant møteplass for begge utstillere og besøkende», avslutter George Makdessi.

-PF

Denne artikel er del af et tema:

TEMA: Möbelmässan i Gøteborg

Möbelmässan i Gøteborg utvides fra to til tre dager fra 12-14. September. Det betyr mer tid til inspirasjon både hos de mange utstillerne og via det store programmet med spennende foredrag som er satt sammen. I temaet kan du dykke ned i de mange bransjeopplevelsene som venter.

Relatert innhold

04.12.2024Stockholmsmässan

Sponseret

Kreativitet og bærekraft i fokus på Formex i januar

03.12.2024Designbase.no

Nordiske gründere og startups skal være spydspisser

02.12.2024Droppery

Sponseret

Solfelt intensiverer samarbeidet med Droppery: «Building growth together»

25.11.2024Designbase.no

Optimisme i sikte i en presset designbransje

31.10.2024Witt A/S

Sponseret

Effektiv GPS-tracker fra PowUnity hjelper stjålet sykkel tilbake til eier

31.10.2024Droppery

Sponseret

Rivièra Maison samarbeider med Droppery for å tilby sømløs dropshipping

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Home of Consumer Goods tilbyr et nytt merkeområde i 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Fokus på design! Nytt merkeområde på Ambiente 2025

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023