Oslo Design Fair lanserer en ny salgs- og markedsføringskanal

Gjennom en ny digital handelsplattform vil Oslo Design Fair gjøre det enklere å komme i kontakt med kunder.

Ifølge direktør Kathrine Jansen kan plattformen gi utstillere opptil én million nye kunder.. Foto: Oslo Design Fair.

Nå blir det enda enklere å komme nærmere potensielle samarbeidspartnere og kunder. I hvert fall er dette Oslo Design Fairs misjon med den nye plattformen Ribbon B2B.

Hvis man spør messens direktør, Kathrine Jansen, er man nemlig ikke i tvivl om, at handelsplatformen repræsenterer en vigtig udvikling af arrangementet.

Ribbon B2B utvider blant annet den samlede salgsperioden for alle utstillere fra seks dager til seks måneder fordelt på to messer til neste år.

Ifølge direktøren viser erfaring også, at Ribbon B2B vil kunne bidra til opptil en femdobling av salgsordrer for utstillere som bruker plattformen.

Plattformen er nemlig allerede blitt testet på andre interiørmesser – inkludert Shoppe Objekt i New York og Art Düsseldorf.

Ifølge Kathrine Jansen vil plattformen også gjøre den fysiske opplevelsen på messen enda bedre.

”For mange innkjøpere er det viktig å kunne se, føle og oppleve produktene før man tar den endelige kjøpsbeslutningen. Det er fortsatt vårt fokus på Oslo Design Fair, men nå vil Ribbon B2B øke opplevelsen ved å lage en tidlig match mellom kjøper og selger i tiden opp til det fysiske møtet,” sier hun og fortsetter:

”Vi inviterer også internasjonale kjøpere, noe som betyr at man kan få en enda større kundebase enn før – gjennom disse partnerskapene kan man potensielt nå opptil én million nye kunder.”

www.oslodesignfair.no

-HCL

Relatert innhold

02.12.2024Droppery

Sponseret

Solfelt intensiverer samarbeidet med Droppery: «Building growth together»

25.11.2024Designbase.no

Optimisme i sikte i en presset designbransje

31.10.2024Witt A/S

Sponseret

Effektiv GPS-tracker fra PowUnity hjelper stjålet sykkel tilbake til eier

31.10.2024Droppery

Sponseret

Rivièra Maison samarbeider med Droppery for å tilby sømløs dropshipping

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Home of Consumer Goods tilbyr et nytt merkeområde i 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Fokus på design! Nytt merkeområde på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Christmasworld Trends 25+: Søkelys på ansvar, fellesskapsfølelse og optimisme

28.10.2024Dimex ApS

Sponseret

Creativeworld Trends 2025: Turer fulle av inspirasjon

Events

Se alt

Hold deg oppdatert med designbase.no

Få gratis innsikt i de nyeste produktene, trendene og tendensene, spennende intervjuer, temaer og spennende arrangementer.

Copyright 2023